Loading

Doç.Dr.

Şule YILMAZ ÖZDEN

Eğitim Fakültesi

Eğitim Bilimleri Bölümü

İletişim

1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Ozden, Sule Yilmaz; Hamutoglu, Nazire Burcin; Kiyici, Mubin; Bozkurt, Aras; - Investigation of research trends in educational technologies based on scientometric method (1965-2020): a cross-comparative study between publications from the world and the UK - ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT - ISSN : 1042-1629 - DOI : 10.1007/s11423-023-10224-1 - English - Article - 2023 - WOS:000963306000002
2 Mouza, C; Yang, H; Pan, YC; Ozden, SY; Pollock, L; - Resetting educational technology coursework for pre-service teachers: A computational thinking approach to the development of technological pedagogical content knowledge (TPACK) - AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY - pp.61 - ISSN : 1449-3098 - DOI : 10.14742/ajet.3521 - English - Article - 2017 - WOS:000406628200006
3 Mouza, C; Karchmer-Klein, R ; Nandakumar, R ; Ozden, SY; Hu, LK - Investigating the impact of an integrated approach to the development of preservice teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK) - COMPUTERS & EDUCATION - pp.206 - ISSN : 0360-1315 - DOI : 10.1016/j.compedu.2013.09.020 - English - Article - 2014 - WOS:000328801300018
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Şule Yılmaz Özden Hui Yang Huijing Wen Valerie Harlow Shinas - Reflections from a teacher education course built on the TPACK framework: Examining the impact of the technology integration planning cycle on teacher candidates TPACK development and practice - Social Sciences & Humanities Open - DOI : https://doi.org/10.1016/j.ssaho.2024.100869 - 2024
2 Shinas, V. H., Yilmaz-Ozden, S., Mouza, C., Karchmer-Klein, R., & Glutting, J. - Examining domains of Technological Pedagogical Content Knowledge using factor analysis. - Journal of Research on Technology in Education - Vol.45 - pp.339-360 - DOI : https://doi.org/10.1080/15391523.2013.10782609 - 2013
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Nazire Burçin Hamutoğlu Şule Yılmaz Özden Emine Nur Ünveren Bilgiç - Akreditasyon ve Kalite Güvencesi Kapsamında Eğitim Teknolojileri Uygulamalarının Ulusal ve Uluslararası Boyutta Değerlendirilmesi a - Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - DOI : 10.18026/cbayarsos.1361537 - 2024
2 Ünveren Bi̇lgi̇ç, E., Yilmaz Özden, Ş. - Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ile Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişki - Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online) - pp.1026 - DOI : 10.51531/korkutataturkiyat.1360027 - tur - paper - 2023 - TRDizin
3 Sezen-Gültekin, G., Hamutoğlu, N. B., Yılmaz-Özden, Ş., & Savaşçı, M. - Classroom Management Efficacy, Attitudes toward Teaching Profession, and Academic Performance: A Path Analysis. - Sakarya University Journal of Education - Vol.12(1) - pp.24 - DOI : https://doi.org/10.19126/suje.948776 - 2022
4 Hamutoğlu, N., Elmas, M., Özden, Ş. - Öğretmen Eğitimi Kalite Geliştirme Çalışması: CAEP ve Teknoloji Entegrasyonu - Turkish Studies - Educational Sciences - pp.2671 - DOI : 10.47423/TurkishStudies.44403 - tur - paper - 2020 - TRDizin
5 Mouza, C., Nandakumar, R., Yilmaz-Ozden, S., Karchmer-Klein, R. - A Longitudinal Examination of Preservice Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge in the Context of Undergraduate Teacher Education. - Action in Teacher Education - Vol.39 - pp.153-171 - 2017
6 Yilmaz Ozden, S., Mouza, C., & Harlow Shinas, V. - Teaching knowledge with curriculum-based technology: Development of a survey instrument for pre-service teachers. - Journal of Technology and Teacher Education - Vol.24 - pp.471-499 - 2016
7 Shinas, V. H., Karchmer-Klein, R., Mouza, C., Yilmaz-Ozden, S., & Glutting, J. - Analyzing preservice teachers’ TPACK development in the context of a multidimensional teacher preparation program. - Journal of Digital Learning in Teacher Education - Vol.31 - pp.47-55 - 2015
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN, ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR, YILMAZ ÖZDEN ŞULE - The Importance of Internal Quality Assurance Standards in Higher Education for Competitiveness and National Development . - 2023
2 HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN, YILMAZ ÖZDEN ŞULE, ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR, SAPMAZ FATMA - Examining the Importance of Course Learning Outcomes in Higher Education in Terms of Different Roles in the Context of Evaluation Processes and Self-Regulation Skills - 2023
3 HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN, YILMAZ ÖZDEN ŞULE, ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR - Yükseköğretim Kurumlarının Bölgesel Misyon Odaklı Farklılaşma Stratejilerine İlişkin Farkındalık Geliştirme Çalışması: Yükseköğretim Kurumlarının Sahip Olduğu Yetkinlik Doğrultusunda Kapsayıcı ve Yönetilebilir Web Temelli Bir Sistem Önerisi - 2023
4 YILMAZ ÖZDEN ŞULE, AZİZOĞLU NAHİDE İREM - The Effect Of The Process Of Designing Online Learning Activities With The Design Thinking Approach On Creative Self-Efficacy - 2022
5 SEZEN GÜLTEKIN GÖZDE,HAMUTOGLU NAZIRE BURÇIN,SAVASÇI MERVE,YILMAZ ÖZDEN SULE - The Effects of Academic Achievement and Classroom Management Course Grade on Classroom Management Competency Levels - 2018
6 HAMUTOGLU NAZIRE BURÇIN,SEZEN GÜLTEKIN GÖZDE,YILMAZ ÖZDEN SULE,SAVASÇI MERVE - Investigating the Effect of Academic Achievement on Attitudes toward Teaching Profession - 2018
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR, YILMAZ ÖZDEN ŞULE, HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN - Öğretmen Yetiştirme Programlarında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Materyal Tasarımı ve Değerlendirme Süreçlerini Anlayışlarının İncelenmesi: Örnek Bir Tasarım - 2023
2 YILMAZ ÖZDEN ŞULE, ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR, HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN - Examining the relationship between Intelligent-TPACK, Critical Thinking Disposition and Inquiry Skill - 2023
3 ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR, YILMAZ ÖZDEN ŞULE - The Relationship Between Computational Thinking And Problem Solving Styles Of Elementary Mathematics Undergraduate Students - 2022
4 ÜNVEREN BİLGİÇ EMİNE NUR, YILMAZ ÖZDEN ŞULE - Examining Research on Online Learning in Mathematics Education in Turkey - 2022
5 Wen Huijing, Yang Hui, YILMAZ ÖZDEN ŞULE, Shinas Valerie Harlow - Exploring the Impact of Coursework on Literacy Teacher Candidates’ TPACK Development for Technology-integrated Instructional Planning - 2021
6 YILMAZ ÖZDEN ŞULE - What do prospective teachers think? Are they happy with online learning during pandemic? - 2021
7 YILMAZ ÖZDEN ŞULE, Shinas Valerie Harlow, N. Ly Chu - Remote Learning in First Grade: Technology-Mediated Learning in Turkey and the United States in a Pandemic - 2021
8 YILMAZ ÖZDEN ŞULE - Understanding Teacher Candidates' Attitudes towards Online Learning During Covid 19 Pandemic. - 2021
9 HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN,YILMAZ ÖZDEN ŞULE,ELMAS MUZAFFER - Öğretmen Eğitimi Kalite Geliştirme Çalışması: CAEP ve Teknoloji Entegrasyonu - 2019
10 Mouza Chrystalla,Pollock Lori,Pan Yi Cheng,YILMAZ OZDEN SULE,Yang Hui - Infusing Computational Thinking in teacher preparation: Examining pre-service teacher knowledge, attitudes, and practice - 2017
11 YILMAZ OZDEN SULE,Mouza Chrystalla - Teaching Knowledge with Curriculum-based technology: Development of a Survey Instrument for Pre-service teachers. - 2016
12 Mouza Chrystalla,Nandakumar Ratna,YILMAZ ÖZDEN ŞULE,Karchmer-Klein Rachel - A longitudinal investigation of pre-service teachers’s technological pedagogical content knowledge (TPACK) in the context of a teacher preparation program. - 2015
13 Shinas Valerie Harlow, Karchmer-Klein Rachel, Mouza Chrystalla, YILMAZ ÖZDEN ŞULE - Examining the Effects of Technological Knowledge, Pedagogical Knowledge, and Technological Pedagogical Knowledge on Preservice Teachers’ Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK). - 2014
14 Shinas Valerie Harlow, YILMAZ ÖZDEN ŞULE, Mouza Chrystalla, Karchmer-Klein Rachel, Glutting Joseph - Examining Domains of Technological Pedagogical Content Knowledge through Factor Analysis. - 2013
15 Yilmaz Ozden, S. & Hofstetter, F. - Adult Students’ Perception of Using Dimdim Web-conferencing Technology in Hybrid Classes in Higher Education: A survey Results. - 2011
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 YILMAZ ÖZDEN ŞULE - Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching - IGI Global - 2022
2 YILMAZ ÖZDEN ŞULE, BAYRAKCI MUSTAFA, Bayrakçı Cansu - How Schools Around the World Tackled the Corona Disaster? - Toyokan Publishing Co Ltd. - 2022
3 YILMAZ ÖZDEN ŞULE, Harlow Shinas Valerie, N. Ly Chu, HAMUTOĞLU NAZİRE BURÇİN - Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments - IGI Global - pp.455 - 2022
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 YILMAZ ÖZDEN ŞULE - TYYÇ Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması. Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme - PEGEM - 2022
2.3 B-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 1416 Sayılı Kanun Kapsamında Millî Eğitim Bakanlığınca Yürütülen Yurt 122G002 Dışı Lisansüstü (Ylsy) Burs Programının Etkililiğinin İncelenmesi Ile Olan Ve Olası Politika Belgelerinin Geliştirilmesi - DOI : Tamamlandı - 122G002 - 2024
6.1-YURT DIŞI ARAŞTIRMA / GÖZLEM FAALİYETİ (EN AZ 6 AY) :
1 Chrstalla Mouza, Lori Pollock, James Atlas and Terry Harvey - Vol.$997,000 - DOI : 2 - National Science Foundation Partner4CS - 2016
9.7-ALANINDA ULUSLARARASI YAYIMLANAN KİTAP EDİTÖRLÜĞÜ :
1 Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching - 2022
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Journal of Educational Computing Research - 2021
2 British Journal of Educational Technology - 2020
3 Computers and Education - 2019
10.4-ULUSLARARASI KONGRE, KURULTAY, SEMPOZYUM, KONFERANS, FESTİVAL GİBİ ETKİNLİKLERİN BİLİM/SANAT/TASARIM KURULU TARAFINDAN VERİLEN ÖDÜL (ADINA BELGE DÜZENLENEN ÖĞRETİM ELEMANI BAŞVURABİLİR) :
1 En iyi makale ödülü - American Educational Research Association - 2017
2 En iyi makale ödülü - American Educational Research Association - 2013
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Açık ve Uzaktan Öğrenme - 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2021
2 Okul Deneyimi - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
3 Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
4 Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
5 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
6 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
7 Eğitimde Materyal Tasarımı ve Kullanımı - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
8 Video Düzenleme ve Oluşturma - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
9 Bilişim Teknolojileri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
10 Öğretim Teknolojileri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
11 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
12 Öğretmenlik Uygulaması - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
13 Okul Deneyimi - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
14 Görsel Okuryazarlık - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
15 Bilgisayarlı İstatistik - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
16 Eğitimde Materyal Tasarımı ve Kullanımı - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
17 Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
13.5-EĞİTİM BİLGİLERİ :
1 Designing and Validating A Survey to Measure Technological, Pedagogical and Content Knowledge Among Pre-Service Teachers - University of Delaware - School of Education - Doktora - 2015
14.2-ULUSLARARASI AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, YARIŞMA, PANEL VB. SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) YÜRÜTME/DÜZENLEME KURULUNDA YER ALMAK :
1 Doktora Sonrası Araştırma - 2016-2017 - 2016
18.1-ÜYELİKLER :
1 American Educational Research Association-SIG: Technology as Agent of Change in Teaching and Learning - Bitti - 2016
2 American Educational Research Association-SIG: Technology as Agent of Change in Teaching and Learning - Bitti - 2011
18.3-STRATEJİK-YÖNETİMSEL LİDERLİK :
1 American Educational Research Association – SIG: Technology as Agent of Change in Teaching and Learning - Internet communication officer - 2016
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Universitesi - Eğitim Fakültesi - 2022
2 Sakarya Üniversitesi - Eğitim bilimleri Enstitüsü - Araş. Gör. Dr. - 2018
MAKALELER
Reflections from a teacher education course built on the TPACK framework: Examining the impact of the technology integration planning cycle on teacher candidates TPACK development and practice
Investigation of research trends in educational technologies based on scientometric method (1965–2020): a cross-comparative study between publications from the world and the UK
Investigating the relationship between digital instructional material development self-efficacy, digital literacy and critical thinking disposition
The Relationship Between Preservice Teachers’ 21st Century Skills and Technological Pedagogical Content Knowledge
Classroom Management Efficacy, Attitudes toward Teaching Profession, and Academic Performance: A Path Analysis
Improvement of Pre-Service Teachers’ Computational Thinking Skills through an Educational Technology Course
Öğretmen Eğitimi Kalite Geliştirme Çalışması: CAEP ve Teknoloji Entegrasyonu
A Longitudinal Examination of Preservice Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge in the Context of Undergraduate Teacher Education
Resetting educational technology coursework for pre-service teachers: A computational thinking approach to the development of technological pedagogical content knowledge (TPACK)
Teaching knowledge with curriculum-based technology: Development of a survey instrument for pre-service teachers.
Analyzing Preservice Teachers’xx Technological Pedagogical Content Knowledge Development in the Context of a Multidimensional Teacher Preparation Program
Investigating the impact of an integrated approach to the development of preservice teachers’xx technological pedagogical content knowledge (TPACK)
Examining Domains of Technological Pedagogical Content Knowledge Using Factor Analysis
BİLDİRİLER
The Importance of Internal Quality Assurance Standards in Higher Education for Competitiveness and National Development .
Examining the Importance of Course Learning Outcomes in Higher Education in Terms of Different Roles in the Context of Evaluation Processes and Self-Regulation Skills
Yükseköğretim Kurumlarının Bölgesel Misyon Odaklı Farklılaşma Stratejilerine İlişkin Farkındalık Geliştirme Çalışması: Yükseköğretim Kurumlarının Sahip Olduğu Yetkinlik Doğrultusunda Kapsayıcı ve Yönetilebilir Web Temelli Bir Sistem Önerisi
Eğitim-Öğretim Alanında PUKÖ Çevriminin Uluslararasılaşma Bağlamında İşletilmesi: YÖK ve YÖKAK’ın Kesişim Alanlarını Desteklemede Öğretim Tasarımının Önemi
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Materyal Tasarımı ve Değerlendirme Süreçlerini Anlayışlarının İncelenmesi: Örnek Bir Tasarım
“Yurt Dışına Lisansüstü Öğrenim Görmek Üzere Gönderilecek Öğrencileri Seçme ve Yerleştirme (YLSY) Burs Programı Akademik Personel Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması”
Examining the relationship between Intelligent-TPACK, Critical Thinking Disposition and Inquiry Skill
The Relationship Between Computational Thinking And Problem Solving Styles Of Elementary Mathematics Undergraduate Students
Examining Research on Online Learning in Mathematics Education in Turkey
The Effect Of The Process Of Designing Online Learning Activities With The Design Thinking Approach On Creative Self-Efficacy
Remote Learning in First Grade: Technology-Mediated Learning in Turkey and the United States in a Pandemic
What do prospective teachers think? Are they happy with online learning during pandemic?
Understanding Teacher Candidates' Attitudes towards Online Learning During Covid 19 Pandemic.
Exploring the Impact of Coursework on Literacy Teacher Candidates’ TPACK Development for Technology-integrated Instructional Planning
Akreditasyon ve Kalite Güvencesi Kapsamında Eğitim Teknolojileri Uygulamalarının Ulusal ve Uluslararası Boyutta Değerlendirilmesi
Öğretmen Eğitimi Kalite Geliştirme Çalışması: CAEP ve Teknoloji Entegrasyonu
Investigating the Effect of Academic Achievement on Attitudes toward Teaching Profession
The Effects of Academic Achievement and Classroom Management Course Grade on Classroom Management Competency Levels
Infusing Computational Thinking in teacher preparation: Examining pre-service teacher knowledge, attitudes, and practice
Teaching Knowledge with Curriculum-based technology: Development of a Survey Instrument for Pre-service teachers.
A longitudinal investigation of pre-service teachers’xx technological pedagogical content knowledge (TPACK) in the context of a teacher preparation program.
Examining the Effects of Technological Knowledge, Pedagogical Knowledge, and Technological Pedagogical Knowledge on Preservice Teachers’ Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK).
Examining Domains of Technological Pedagogical Content Knowledge through Factor Analysis.
Assessing Preservice Teachers’ Knowledge Development in the Context of a Technology Integration Course
KİTAPLAR
Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching
How Schools Around the World Tackled the Corona Disaster?
TYYÇ Kapsamında Lisans Düzeyinde Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması. Planlama, Uygulama, Değerlendirme ve İyileştirme
Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Cases on Practical Applications for Remote, Hybrid, and Hyflex Teaching
ARAŞTIRMA PROJELERİ
1416 Sayılı Kanun Kapsamında Millî Eğitim Bakanlığınca Yürütülen Yurt Dışı Lisansüstü (Ylsy) Burs Programının Etkililiğinin İncelenmesi Ile Olan Ve Olası Politika Belgelerinin Geliştirilmesi
ÖDÜL
Best Paper Award
Best Paper Award